Ügyfélszolgálat 

Kérdezzen tőlünk telefonon
vagy akár online.

 

+36 1 371 2380
info@dimenziobiztosito.hu

 

 

Amennyiben nem maximálisan elégedett, írjon nekünk itt!



Gyors és hasznos 

Pihenni szeretnék
Online szállásfoglalás »

Kiszámolom, mennyit tudok félretenni
Megtakarítási kalkulátor »

Kihasználom az adókedvezményeket
Adóelőnyök »

Tartalom tetején kép

Kapcsolat

 

A járványügyi intézkedések szigorú betartása mellett, ügyfélszolgálatunk előzetes telefonos időpont egyeztetés alapján személyesen is igénybe vehető.

Időpontot a +36 1 371-2380 –as számon kérhet, ahol kollegáink az ügyfélszolgálati időben állnak rendelkezésükre.

Időpont az alábbi időszakokra egyeztethető:

Az ügyfélszolgálat – csak előzetes telefonos időpont egyeztetés alapján – ügyfélfogadási ideje

Hétfő: 09.00-15:00

Kedd: 09.00-15.00

Szerda: 08.00-20.00

Csütörtök: 09.00-15.00

Péntek: 09.00-14.00

Ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálatok készséggel állnak rendelkezésére, ha:

  • tájékozódni szeretne a szolgáltatásokról
  • szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeket szeretne intézni
  • szeretné lekérdezni egyéni számlájának egyenlegét
  • szeretné megtudni tagazonosítóját.

A pontos és gyors ügyintézést segíti, ha az ügyfélszolgálat felkeresése vagy felhívása előtt előkészíti tagazonosítóját!

Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
+36 1 371 2380


A telefonos ügyfélszolgálat elérhető:

Hétfő: 08.00-17:00
Kedd: 08.00-17.00
Szerda: 08.00-20.00
Csütörtök: 08.00-17.00
Péntek: 08.00-16.00

A DIMENZIÓ Biztosító Csoport ügyfélszolgálatának címe:
1119 Budapest, Fehérvári út 84/A. III. emelet

Az ügyfélszolgálat nyitva tartása:

Hétfő: 08.00-17:00
Kedd: 08.00-17.00
Szerda: 08.00-20.00
Csütörtök: 08.00-17.00
Péntek: 08.00-15.00

 

Elérhetőségek

E-mail címünk:
info@dimenziobiztosito.hu

A DIMENZIÓ Kölcsönös Biztosító és Önsegélyező Egyesület címe:
1119 Budapest, Fehérvári út 84/a

A DIMENZIÓ Kölcsönös Biztosító és Önsegélyező Egyesület postacíme:
1509 Budapest, Pf. 78.

A DIMENZIÓ Kölcsönös Biztosító és Önsegélyező Egyesület faxszáma: +36 1 464 35 99

Panaszkezelés

A DIMENZIÓ Kölcsönös Biztosító és Önsegélyező Egyesület célja, hogy tagjaink, ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Az ügyfelek elégedettségének és bizalmának növeléséhez folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásaink minőségét.

Amennyiben Önnek szolgáltatásunkkal, ügyintézésünkkel kapcsolatosan ennek ellenére panasza lenne, azt az alábbi módokon jelentheti be:

  • szóbeli panasz esetén
    • személyesen az ügyfélszolgálati irodánkban (1119 Budapest, Fehérvári út 84/a.)
      hétfő, kedd, csütörtök 08.00 – 17.00, szerda 08.00 – 20.00, péntek 08.00 – 15.00 között 
    • telefonon a 06 1 371 2380 telefonszámon
  • írásbeli panasz esetén
    • faxon a 06 1 464 3599 számon
    • elektronikus úton a panasz@dimenziocsoport.hu e-mail címen
    • postai úton a 1509 Budapest, Pf.: 78. címen   

Írásbeli panaszát levélben vagy a Panaszbejelentő nyomtatvány minta használatával tudja bejelenteni.

A jogszabályok 30 naptári napot biztosítanak a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, de mi minden esetben igyekszünk, hogy az ügyfél a választ a lehető legrövidebb időn belül megkapja.

Panaszt meghatalmazott útján is tehet, ez esetben a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.

Meghatalmazás minta panaszbeadványhoz.

A panaszügyintézés menetéről részletesebben a Panaszkezelési szabályzatból tájékozódhat.

Panaszkezeléssel kapcsolatos további hasznos információkat a DIMENZIÓ Kölcsönös Biztosító Egyesület felügyeleti szervének weboldalán is olvashat.



Kérdése van? Írjon nekünk! 

kell

* A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező.